Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
23 jun, 20:37 0 kommentarer
F16-18 laget gjorde lite fotbollsgolf runt våran frisbeegolf bana idag. Roligt för barnen att testa något nytt ihop med föräldrar och syskon på sista träningen innan sommaren. Vi kanske måste åka till en riktig bana i framtiden nu när vi fått testa på en nybörjarnivå......eller kanske det var svårare. 😅
Barnen fick lite glass på "Hydration break" Sedan var de redo för föräldramatchen.
Föräldramatchen hade som vanligt högt tempo med många spelare på 5 manna plan. 😅. Yannick gjorde första mål för föräldrarna och sedan kom tjejerna tillbaka med ett mål från...... kanske Majken. Var jättesvårt att se med så många spelare på plan....men det blev 1-1. Föräldrarna fick ett till mål och vann 2-1 där Milan från P18 gjorde målet efter mycket spring i föräldralaget.
Tack för den här terminen allihopa och glad sommar! 🌞
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies