SSL - lagåtagande
Torsdag 4 dec, 17:15-21:30
TTM hallen
Samling: 17:15, TTM hallenHERR SSL:16 st personer
8 sargvakter (Vår killar kan sitta 2 och 2 i varje hörn. Mobilförbud under match.)
6 kiosk/entré (kioskpersonal kommer även sköta entrén. Våra killar kan även hjälpa till med entrén,)
2 VIP-värdar (kontrollerar så att ingen alkohol tas med ut på läktaren)
Samling 1.45h innan match.
Beskrivning av åtagandet: I TTM Hallen har vi eventpersonal på plats som hjälper och guidar er.
Innan match:
Sarg skall ställas upp, bänkar/stolar till avbytare ska ställas upp, stolar till sargvakter ställs upp.
Förberedd entré för insläpp, entrén öppnar 1 h innan matchstart. Scanna biljetter i entrén.
Hjälp till med annat som behövs.
Under match:
- Agera sargvakt + 2 hörn skall ha tillgång till torkmopp vid ev. torkning på plan.
- Entré skall vara öppen i första perioden, därefter går man in i hallen och agerar publikvärd, alltså hjälpa till vid behov och hålla koll på läktaren.
FBC Event hjälper er med uppstart och vad som gäller (man kan vara både entré och kiosk, eventpersonalen hjälper er med vad som gäller).
8 sargvakter (Vår killar kan sitta 2 och 2 i varje hörn. Mobilförbud under match.)
6 kiosk/entré (kioskpersonal kommer även sköta entrén. Våra killar kan även hjälpa till med entrén,)
2 VIP-värdar (kontrollerar så att ingen alkohol tas med ut på läktaren)
Samling 1.45h innan match.
Beskrivning av åtagandet: I TTM Hallen har vi eventpersonal på plats som hjälper och guidar er.
Innan match:
Sarg skall ställas upp, bänkar/stolar till avbytare ska ställas upp, stolar till sargvakter ställs upp.
Förberedd entré för insläpp, entrén öppnar 1 h innan matchstart. Scanna biljetter i entrén.
Hjälp till med annat som behövs.
Under match:
- Agera sargvakt + 2 hörn skall ha tillgång till torkmopp vid ev. torkning på plan.
- Entré skall vara öppen i första perioden, därefter går man in i hallen och agerar publikvärd, alltså hjälpa till vid behov och hålla koll på läktaren.
FBC Event hjälper er med uppstart och vad som gäller (man kan vara både entré och kiosk, eventpersonalen hjälper er med vad som gäller).