Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
16 jun, 16:46 0 kommentarer
EAST mot Vikings från Danmark
Den gångna helgen var vi nere i Partille och spelade Viking Cup med EAST.
En bra helg på alla sätt även om resultaten inte riktigt gick vår väg. Starkt av laget att hålla uppe spelet med endast 17 spelare från start. Extra roligt att se lagandan och sammanhållning som byggts upp mellan spelarna som är från 5 olika klubbar.
Nu blickar vi framåt mot sommarträning för att börja bygga inför serien som drar igång igen i mitten av augusti.
Denna vecka tar vi tillfället i akt och vilar och återhämtar oss, alltså inga träningar tisdag 16/6 och torsdag 18/6.
Tisdag 23/6 kör vi igång igen.
Upplägget för sommaren är klart och kommer ut senare idag!
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer