Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
4 sep 2023 0 kommentarer
Duvbos seniorlag hade tre lag anmälda till Bäst i stan (f.d. Distriktsmästerskapet i innebandy)
Duvbos damer gick som gruppsegrare av grupp 5 vidare till åttondelsfinal i Bäst i stan, där de härnäst kommer att få möta Allsvenska Tyresö Trollbäcken.
Damerna kommer få förmånen att spela matchen på hemmaplan i ett enkelmöte någon gång mellan 1 okt - 30 nov
(Källa Stibf.se)
För Duvbos herrars del gick vårt ena lag vidare till gruppspel två som spelas kommande helg 9-10 sep i Riddersvikshallen i Hässelby.
Väl där kommer de få möta en gruppvinnare från omgång ett, ett lag från division 1 och ett från division 2.
Mer information om matchtider och motstånd finner ni på respektive lags lagsida.
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer