Åsebro Glass-Cup sön. 1 aug. 2021 i samarbete med

Åsebro Glass-Cup går av stapeln den 1 augusti i år. Inga slutsegrare kommer att utses i någon av grupperna precis som tidigare. Vi kommer även i år att ha 10 olika grupper.
Med anledning av rådande situation med Coronaviruset !
Vi hoppas att det kommer vara möjligt att genomföra glasscupen som planerat första söndagen i augusti och fortsätter förberedelserna som vanligt. Vi kommer att följa myndigheters och förbundets rekommendationer. Om det blir aktuellt att ställa in kommer 100% av inbetalade avgifter att återbetalas. Ur ekonomisk synvinkel är det riskfritt att anmäla sig till vår glasscup. Fortsatt varmt välkomna med era anmälningar så hoppas vi att det går att genomföra cupen.
...............................................................
Turneringen avser:
P8, F8, P9, F9 (5-manna)
P10, F10, P11, F11, P12, F12 (7-manna)
- Inga resultat eller tabeller räknas i någon av grupperna
- .Priser till alla deltagare
- Speltid: I x 20 minuter
- Samtliga matcher spelas på gräs.
- Ombyte sker på Rudevi IP alt. Åsebro skola.(Eftersom det är ganska trångt om plats ber vi er att göra ert bästa för allas trevnad)
- Målsättning att alla lag ska spela minst 4 matcher
Tävlingsregler:
Endast spelare som beviljats dispens i respektive förbund beviljas dispens i cupen. Max 2 dispenser i varje lag tillåtna.
Spelarförteckning ska lämnas vid ankomst.
Samtliga regler enligt Dalslands Fotbollsförbund
Anmälan:
I anmälningsavgiften ingår lunch med dryck och en glass per deltagare och spelad match, samt övriga kringaktiviteter.
Avgift 1300 kr för 7- manna (1000kr för ett ev 2:a lag i samma grupp) och 1000 kr för 5-manna (800kr för ett ev 2:a lag i samma grupp).Insättes på Åsebro IF:s bankgiro 762-4240
Ring/e-posta anmälan senast 1/7 med följande information:
Lag, Grupp, Antal inkl ledare, Kontaktperson, E-post, Telefon, ev Specialkost
till telnr. 0521-36026 / e-post info@asebroif.se
Sammanslagning av åldersgrupper kan komma att göras vid lågt antal anmälningar. Detta meddelas isåfall till berörda lag innan cupen.
Sista anmälningsdag är 1 juli 2021 (Först till kvarn gäller!)
För information, ring
Stefan Larsson, 0732-366292
Håkan Broberg, 070-567 16 47
Kansli, 0521-36026 E-post info@asebroif.se
Spelschema läggs ut på hemsidan i slutet av juli.
Hjärtligt välkomna önskar Åsebro IF ungdomssektion!