Prenumerera
Betala medlemsavgiften
2 okt, 21:30 12 kommentarer
Här kommer det en vänlig påminnelse om att betala medlemsavgiften. Sista dagen att betala var den 30 september. Alla som vet med sig att ni inte har betalat gör det på en gång, så minskar ni tiden som jag som jobbar ideellt behöver lägga på att påminna. Vid frågor så återkom till mig eller kansliet.
Tack på förhand
Richard
Kassör Åre SLK
Kommentarer
Therese Lind 2 okt, 21:43
Hej, var hittar man fakturan? På ”mina sidor” får jag endast upp fakturan från januari.
Sami Vaihoja 2 okt, 21:46
Om du använder appen så kolla i menyn och under fakturor så borde den ligga där.
Therese Edling 3 okt, 06:46
Hej! Jag hittar inte heller någon faktura, den som finns på Mina Sidor under fakturor är från 2024.
Richard Döös 3 okt, 07:42
I Svenska Lag kan man bara ha en fakturamottagare, så ser man själv inte fakturan, be den andra föräldern titta. Vill ni ändra på vem som får fakturan, så kontakta kansliet.
Jonna Martimo 3 okt, 08:38
Det är inte riktigt tydligt. jag sökte efter min faktura för ett tag sedan och hittade den inte heller men såg äldre fakturor. Syns inte heller att jag har betalt fast jag är rätt säker på att jag betalade in den. Så varken obetald eller betald faktura syns och är rätt säker på att den inte gått till min sambo. In det bra någon sorts bugg?
Therese Lind 3 okt, 08:48
I mitt fall gick fakturan till Andreas.
Stephanie Hellström 3 okt, 08:55
Hittar inte heller någon faktura och i mitt fall är den fortfarande obetald.
Andreas Bertils 3 okt, 14:07
Hittar ingen faktura i mailen. Bara fjolårets.
Johan Theolin 3 okt, 14:24
Om man går in i svenska lag, vidare in i menyn och väljer ”fakturor” så syns det tydligt om man har något att betala. Eller inte. Där kan man även välja ”betalda” och ser då de faktorer som man betalat.
Therese Edling 3 okt, 15:01
Om jag tittar på mitt och barnens medlemskort så står det ”Obetald” men oavsett om jag tittar i appen eller inte så finns det inga fakturor att betala eller som är betalda. Kan man få fakturan skickad igen?
Åre SLK Kansli 3 okt, 15:15
Från kansliet:
Om man inte ser sin faktura i appen är man med stor sannolikhet inte familjens betalningsmottagare. Har man frågor om fakturor eller vill ha en ny faktura skickad, frågor om appen eller andra saker kan man alltid maila kansliet@are-slk så svarar vi så fort vi kan. Hälsningar Martin
Thomas Lindberg 11 okt, 17:31
Skicka en faktura, tack!