Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Igår, 19:45 1 kommentar
Vi tränare är oerhört tacksamma för denna fina sommargåva från spelare och föräldrar. Det är härligt att se spelarnas glädje och energi både på träningar och i matcher. Vi får lära oss att både vinna och förlora, ha bra och dåliga dagar. Något som både spelare och vi tränare blir bättre på att hantera vid motgång men också att vi kan glädjas tillsammans vid framgång. Det känns och upplevs som att alla grabbarna är delaktiga och att vi har en bra gemenskap i laget. Kompisar över gränser som fotbollen bidrar till!
Vi har en mycket spännande höst framför oss med både träningar och många matcher. Hösten brukar vara mer intensiv så det blir mycket fotboll för alla. Men innan dess har vi ju en härlig cup på Öland att se fram emot. Där hoppas vi på bra väder, rolig fotboll och härligt umgänge tillsammans, både barn och vuxna.
Nu tar vi några veckor semester från uppstyrd fotbollsträning. Men vi gissar att många barn säkert kommer att kicka boll i trädgården eller samlas ett gäng för spontanfotboll.
Träning innan Ölandscupen sker torsdagen den 30/7.
Ha en härlig sommar 🌞
Hälsningar tränarna P2015
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Daniel Loren Igår, 20:48
Tack själva! Ha en trevlig sommar!