Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
24 jun, 23:01 14 kommentarer
Hej!
Styrelsen har beslutat att varje spelare i Wä IF ska sälja Sverigelotter alternativt julkalendrar där intäkterna går till klubben.
Vårt lag kommer i år att sälja Sverigelotter och det finns två alternativ (per spelare).
Alternativ 1: Sälja 30 lotter á 25kr
Alternativ 2: Sälja 0 lotter och betala 350kr
Alternativ 1 är standard. Vill ni hellre välja alternativ 2 så swisha 350kr till lagkontot. Swish till 123 581 36 47 (P10’s lagkonto). Märk betalningen med spelarens namn. Skriv en kommentar i detta inlägg (namn+ att du swishat).
Väljer du att köpa dig fri måste detta ske senast 29/6. Spelare som inte swishat + lagt kommentar kommer få Sverigelotter tilldelat sig.
Hälsningar föräldrarepresentanterna
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Karolin Karlsson 24 jun, 23:04
Anton K, swishat 350kr.
Christian Heiman 24 jun, 23:08
Vincent H, swishat 350kr
Fredrik Hovold 24 jun, 23:10
Valter hovold swishar 350
Arvid Paulsson 24 jun, 23:34
Arvid P swishar 350
Hussein Ali Agha Igår, 00:19
Mustafa swishat 350
Jennie Olsson Igår, 00:29
Oscar B swishat 350
Malin Pehrsson Igår, 05:30
Harry swishat 350kr
Jenny Fagnell Igår, 07:28
Charlie swishat 350 kr
Daniel Källstrand Modig Igår, 09:17
Ludvig KM swishat
Malin Paulsson Igår, 11:15
Arvid Paulsson, swishat
Henrik Lund Igår, 11:25
Linus säljer via Herrlaget
Pia Johansson Idag, 10:10
Leo Johansson, swishat
Linda Cedergren Idag, 15:18
Felix Cedergren Swishat
Håkan Ringström Idag, 17:36
Elias R.P - Swishar