Kick-off med övernattning
Lör 1 sep 2018, 16:00-23:59
Scoutstuga i Åkersberga
Samling: 16:00, Scoutstugan på Backsippevägen 7Innan säsongen drar igång på allvar tänkte vi samla alla killar för en gemensam kick-off. Vi har bokat en Scoutstuga i Åkersberga där vi tänkte samlas kl. 16.00 för lite roliga aktiviteter och en gemensam middag. Till middagen är även alla föräldrar inbjudna. Sen är det frivilligt för föräldrarna att övernatta, men vi räknar med att alla killar stannar över natten för att bygga vidare på den härliga gemenskap som finns i laget. Kanske blir det en och en annan spökhistoria vid lägerelden.
Ungefärligt program:
16.00 samling och inackordering
16.30 gemensam aktivitet
19.00 Middag
22.30 ca natti natti
Söndag
08.30 Frukost
10.00 ca. gemensam städning av stugan/stugorna
12.00 Senast hemresa, men avresetiden styr man själv efter utförd städning
Samåk gärna om möjligt. Glöm inte sovsäck och madrass/liggunderlag och kudde, även myggmedel kanske är bra.
Vi kommer att behöva hjälp av er föräldrar med vissa förberedelser under dagen. Mejla till Maria.mytzell@gmail.com senast 26 aug och tala om vad du kan hjälpa till med och eventuella kostavvikelser. Vi tror att vi har koll på de flesta allergier och kostavvikelser, men en extra påminnelse skadar aldrig. Skriv i kallelsen hur många ni kommer att vara med till middagen så vi kan planera inköpen.
Vi ser fram emot en rolig eftermiddag med mycket skratt och gemenskap. Kostnad: 100:-/spelare. Betala till lagkontot på BG 176-6138. Märk med sonens för- och efternamn.
Läs ett mejl med ytterligare info! För lite utrymme här.
Ungefärligt program:
16.00 samling och inackordering
16.30 gemensam aktivitet
19.00 Middag
22.30 ca natti natti
Söndag
08.30 Frukost
10.00 ca. gemensam städning av stugan/stugorna
12.00 Senast hemresa, men avresetiden styr man själv efter utförd städning
Samåk gärna om möjligt. Glöm inte sovsäck och madrass/liggunderlag och kudde, även myggmedel kanske är bra.
Vi kommer att behöva hjälp av er föräldrar med vissa förberedelser under dagen. Mejla till Maria.mytzell@gmail.com senast 26 aug och tala om vad du kan hjälpa till med och eventuella kostavvikelser. Vi tror att vi har koll på de flesta allergier och kostavvikelser, men en extra påminnelse skadar aldrig. Skriv i kallelsen hur många ni kommer att vara med till middagen så vi kan planera inköpen.
Vi ser fram emot en rolig eftermiddag med mycket skratt och gemenskap. Kostnad: 100:-/spelare. Betala till lagkontot på BG 176-6138. Märk med sonens för- och efternamn.
Läs ett mejl med ytterligare info! För lite utrymme här.
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 20 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här