Städning av klubblokalen - INSTÄLLD!!!
Måndag 15 dec, 18:15-19:15
Klubblokalen
Samling: 18:15, Klubblokalen intill Ekeby konstgräsF15/16 behövde lokalen denna tiden och fixar i gengäld städningen denna gång åt oss!!!
Under vår-sommar-höst har våra ungdomslag hållit vår klubblokal ren och nu under vintern är det seniorlagens tur att bidra med detta. Städning sker varannan vecka dam har blivit tilldelade detta jobb v.49. v.51 och v.14(-26).
Den som inte satt upp sig som en av två på ett pass för julgransförsäljning bör bidra med en insats här istället.
Städning sker efter checklistan nedan och jag har bedömt att detta kan fixas på en timme och jag tror inte mer tid än så ska behövas, ev tvärtom. Tag till lokalen lånar ni av mig (kod 1905).
/// Jakob
Checklista för städning av klubblokalen:
1. Töm och rengör kylskåp
2. Diska och ställ tillbaka porslin
3. Torka av bord, bänkar och köksytor (i köket, cafédelen och stora mötesrummet)
4. Dammsug och våttorka golv (i köket, cafédelen och stora mötesrummet)
5. Rengör toaletter (handfat, golv, toalettstolar och fyll på papper/tvål)
6. Plocka undan och släng allt skräp
7. Töm alla papperskorgar
8. Gå ut med alla sopor (sophusnyckel finns i besticklådan)
Genom att hålla klubblokalen ren och fräsch bidrar vi till en trivsam miljö för alla!
Under vår-sommar-höst har våra ungdomslag hållit vår klubblokal ren och nu under vintern är det seniorlagens tur att bidra med detta. Städning sker varannan vecka dam har blivit tilldelade detta jobb v.49. v.51 och v.14(-26).
Den som inte satt upp sig som en av två på ett pass för julgransförsäljning bör bidra med en insats här istället.
Städning sker efter checklistan nedan och jag har bedömt att detta kan fixas på en timme och jag tror inte mer tid än så ska behövas, ev tvärtom. Tag till lokalen lånar ni av mig (kod 1905).
/// Jakob
Checklista för städning av klubblokalen:
1. Töm och rengör kylskåp
2. Diska och ställ tillbaka porslin
3. Torka av bord, bänkar och köksytor (i köket, cafédelen och stora mötesrummet)
4. Dammsug och våttorka golv (i köket, cafédelen och stora mötesrummet)
5. Rengör toaletter (handfat, golv, toalettstolar och fyll på papper/tvål)
6. Plocka undan och släng allt skräp
7. Töm alla papperskorgar
8. Gå ut med alla sopor (sophusnyckel finns i besticklådan)
Genom att hålla klubblokalen ren och fräsch bidrar vi till en trivsam miljö för alla!
Anmälan är öppen för lagets medlemmar.
Logga in här