Dela nyhet
Föräldrauppgifter - VIKTIG INFO som alla måste läsa!
24 aug, 08:00 0 kommentarer
Nu drar terminen snart igång igen!
Precis som föregående termin har alla föräldrar till barn i våra grupper fått en föräldrauppgift. De som inte hade någon annan specifik uppgift sedan tidigare är uppskrivna på ett städpass i hallen. Observera att parkouren har städpass nu i början av denna termin. Vilken dag ni ska städa hittar ni på denna länk: Föräldrauppgifter (städschema + andra uppgifter)
Vi är även i STORT BEHOV av att fler kan engagera sig i andra uppgifter än just städning. (Då vi är en ideell förening sköts allt administrativt arbete frivilligt och oarvoderat av föräldrar och ledare, och vi alla måste hjälpas åt så att alla barn i föreningen ska kunna ha tillgång till den verksamhet vi har i nuläget).
Dessa poster behöver vi fler till:
- Bidragsansvarig (tagen)
- Valberedning
- Sponsoransvarig
- Fler styrelsemedlemmar
För mer information om respektive post LÄS HÄR: Beskrivning föräldrauppgifter
För att se vilka som är uppskrivna på en post, se samma länk som städschemat men i flik 2 i dokumentet; Föräldrauppgifter (städschema + andra uppgifter)
Mejla gymnastik@storvretaif.se och meddela om ni kan tänka er någon av posterna ovan, eller om ni vill veta mer om någon av posterna innan ni bestämmer er. (Om ni väljer att ta en ny uppgift blir ni av med ert planerade städpass).
Det ska bli superkul att få träffa alla nya och gamla parkour-utövare och ha en rolig och lärorik termin tillsammans ✨
Mvh Styrelsen i Storvreta idrottsförening (Storvretagymnasterna & Storvreta Parkour); Hanna, Elsa, Anders, Maria, Evelina, Marco, Selma.
Kommentarer