Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
31 maj, 22:01 1 kommentar
Det händer mycket nu… Förra helgen var Robin och Ada från 15-gruppen (och ett gäng kompisar ur Ungdomsgruppen) och tävlade i Täby Open, en rolig tävling med många startande och fina resultat i vårsolen. Därefter har vi kört två vanliga träningar i veckan, med mycket löpning och bra fokus.
I veckan väntar två vanliga träningspass innan vi på lördag ser fram emot att åka till Kringelspelen i Södertälje, vårens priotävling. På söndag är vi ett stort gäng som ska gå på Diamond League på Stockholms stadion, det blir spännande!
Vi avslutar vårterminens träningar den 10 juni och tar därefter sommarlov. Vi ses i veckan!
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Peter Ideström 1 jun, 06:13
🔥🔥🔥