Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Igår, 13:27 0 kommentarer
Hej alla, imorgon smäller det!
Det här berör er vars barn har anmält sig att att vara med på inledningen av invigningen där vi kommer att visa upp några av friidrottens grenar.
Jag har knåpat ihop en lista som jag bifogar här med namn och vilken gren jag har satt er på. Inget är hugget är sten så om det skulle vara några konstigheter går det att få en annan gren imorgon på morgonen. Deltagarlista
Viktigt! Vi vill att barnen samlas 10.30 för gemensam uppvärmning. Vid 11.00 börjar själva invigningen med bandklippning mm. Efter det är det vår tur och då är det bra att alla är uppvärmda och klara. Vid frågor smsa mig! 070 6166510
Vi ses imorgon!!
Med vänlig hälsning Meija Linnér
Ösmo Nynäs Friidrottsklubb🖤💙💛
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer