Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
21 jun, 22:28 0 kommentarer
Maif styrelse vill passa på att skicka glad sommar till aktiva, supportrar, sponsorer och tränare samtidigt som vi påminner om vikten av att vara rädda om vår utrustning. Nät, ribbor, plankor, mattor mm behöver vi ta hand om. Därför uppmanar vi nu till att göra det vi Maif-are är grymma på, hjälpas åt att plocka in och ställa i ordning! Plankan på fotot mår i dagsläget tyvärr inte toppen, då den legat ute i regnet, men med bättre vård och tak över huvudet kommer den bli bra! Njut av sommaren och lycka till på träningsläger, hemmaträningar och tävlingar!
Tack för din hjälp med att ta ansvar så vi kan ligga steget före!
/
styrelsen
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer