Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Igår, 22:55 0 kommentarer
Målskyttarna Axel, Malte, Wille, Zam och Mo flankerar "nollan" Adam.
Nivå 3:
Lilla Tjärby IK-Skottorps IF 6-0 (1-0)
Mål LTIK: William Ljung, Mohammad Alothman, Malte Johansson, Zam Göstasson, Axel Jacobsson, självmål
LTIK:s lag:
Adam,
Hossi, Anton J, OP (K), KT,
Mo, Hugo, Buj, Wille,
Malte, Axel
Zam, Felix, Thimmy, Harry, Nijazi
Klar seger till slut
Många återbud (både sena och tidiga) men efter en hel del jobb 16 spelare. Mo och Thimmy tränar inte alls och Harry ställde upp och dubblade. Meriterat motstånd med många gamla fina spelare i SIF. Bäst före datum har dock passerat på många och flera håller bara igång utan att träna särskilt mycket.
Skottorp stod som väntat upp väl i första halvlek. De stod bra, drog ner på tempot och kontrade på duktige Lukas Andersson. Samtidigt satte vi inte riktigt fart på bollen och gjorde det ganska lätt för det rutinerade och fysiskt välväxta motståndet. 1-0 via Wille innan paus var inte oförtjänt.
I andra flyttade vi bollen snabbare och rullade runt på folket samtidigt som gästerna tröttnade. 2-0 tidigt direkt på hörna av Mo. 3-0 genom Malte framspelad av Wille efter timmen och matchen var vunnen. SIF hade en farlig hörna men nicken utanför.
4-0 kom på ett fint men för SIF olyckligt självmål. Zam gled igenom på egen hand och gjorde snyggt 5-0. Axel, som varit ute och vilat en stund, återkom på planen och gjorde 6-0 nära mål framspelad av Mo. Som helhet en stabil och väl genomförd match från vår sida. Anton var suverän på lite ovan position som mittback i 90 minuter.
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer