Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Igår, 09:28 0 kommentarer
Hoppas sommaren är bra för er!
Inför Dronninglund Cup tränar de som kan enligt nedan. Även är de som inte skall med till Danmark välkomna att träna.
Kan du inte träna är det viktigt att du meddelar det.
Fredag 3 juli kl 16:00-18:00.
Lördag 4 juli kl 10:00-11:30 och 13:30-15:00.
Samtliga träningar kör vi inomhus.
Att komma ihåg till Dronninglund:
- Avresa kl 06:30 från Lindesberg. Ca 07:10 Scandic. Sandbacken Mariestad ca 08:40.
- Du behöver ha med internationellt ID eller pass.
- Om du inte går på bussen i Lindesberg utan i Scandic i Örebro eller Sandbacken i Mariestad måste du meddela det.
- Ordentlig matsäck till resan till Danmark.
- Inga "stora" madrasser om du inte tänkt dela med en kompis.
- Ta med vätskeersättning.
Kul att åka på turnering!
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer