Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
5 jun, 14:45 1 kommentar
Hej alla tjejer och föräldrar!
Nu har vi kommit fram till sista ordinarie träningsdag för vårterminen, men vi är inte riktigt klara än! 😊
Förutom den populära JOM tävlingen nu på söndag väntar också vårt traditionella sommarläger veckan därpå.
Lite heads up redan nu:
Måndag till torsdag 15-18.6 med organiserad träning, lunch och spel på banan. Vi återkommer med detaljerat schema, men ni kan räkna med samling kl10 och spel på banan efter lunch. Onsdag blir lite annorlunda då vi har egen (inte uppstyrd) träning kombinerat med den roliga tävlingen Bogeys & Birdies Junior Cup LGK klubbkval (tidigare Teen Cup).
Det är förstås helt okej att vara med några timmar, en halv dag eller hela dagar, och att delta 1-3 eller alla 4 dagar. Vi önskar förstås bra deltagande genom hela veckan, men alla är välkomna utifrån sina möjligheter!
OBS Det kommer att skickas ut separata kallelser för varje dag. Det vore toppen om alla svarar på dessa så att vår fantastiska tränare Malin kan planera programmet på bästa sätt. Malin kommer inte bara att hålla i träningarna utan även vara med ute på banan under lägerdagarna.
Lägret ingår i medlemskapet. Det enda som tillkommer är kostnaden för lunch respektive dag.
Nu håller vi tummarna för fortsatt fint sommarväder och så ses vi efter nästa veckas skolavslutningar och andra festligheter!
Ha det fint så länge! Ses snart! ☀️⛳
//Lagledarna, Tjejteamet
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Sven Thurban Cederlöf 5 jun, 15:10
Grymt fixat 🙏 👍