Dela nyhet
Vecka 5 Information
27 jan 2020
Hej på er!
Vill börja med att rikta ett stort tack till alla er nya som anslöt oss förra veckan. Det fungerade oerhört bra trots trängsel i omklädningsrum och nya ledare och kompisar. Till kommande lördag vill vi förtydliga ett par saker för att göra allt ännu lite bättre. Vi ber er att ställa era barns vattenflaskor i trälådorna vi har placerat utanför det omklädningsrum vi har blivit tilldelade. Tänk på att ha flaskorna tydligt namnade och de kan lämnas tomma så fyller våra materialare upp dessa när vi kliver på isen.Vi ber er också att tänka på att vi inte vill ha några föräldrar inne i båset utan enbart ledare så vänligen respektera vår vädjan. Vi ombesörjer alla saker som kan tänkas uppstå under träningen så som utrustning som lossnar eller behöver justeras, kissnödiga barn, snoriga näsor ja ni förstår. Detta för att dels lära känna era barn och att de också ska växa och känna att de klarar sig bra i sitt lag och litar på oss ledare. Dessutom fylls båset med grus och smuts som förstör skridskorna ju mer folk som är där.
Kioskschemat och parkeringen 28/2 är nu klart och kommer i separat meddelande. Jag gör en kallelse till parkeringsuppdraget, där ni ska fylla i namnet på den vårdnadshavare som bemannar så jag kan skicka det vidare till eventansvarige.
Lördagen den 8/2 är det dags för Team 13 att återigen hålla i introt för vårt A-lag. Kallelse till detta kommer också inom kort. Det som gäller denna kväll är att vi samlas i entren kl 16:30 och blir tilldelade ett omklädningsrum och därefter gör vi oss redo för att klappa in A-laget på isen. Barnen får ha med en styck vårdnadshavare och ni placeras på en anvisad rad ovanför där vi kommer sitta likt förra gången. Mer info kommer i samband med kallelsen.
Jag önskar er en fortsatt fin vecka så ses vi på lördag
Linda