Forum
Tillbaka| Slottscupen i Vadstena |
|---|
|
Hej på er! Vi har fått information om Slottscupen i Vadstena som ni kan läsa nedan. Jag skickar snart (när jag klurat ut hur man gör) en kallelse till Slottscupen som är bindande. I skrivande stund vet jag inte mer om Slottscupen, hur vi tar oss dit osv. Men mer information kommer så fort vi har den. Ha det gott! /Peter Ross ”Hej Ungefär en månad kvar till första upplagan av Slottscupen. Information som kan vara bra att veta finner ni på vår svenskalag-sida under Information eller via den här länken https://www.svenskalag.se/dokument/3121babd-c4ad-4ff6-855b-5741f0514a92/Information20om20cupen.docx.pdf Spelschema kommer att läggas upp på fredag under fliken Slottscupen 2025. Vi har försökt göra så att lag från samma förening inte möter varandra (med undantag våra egna lag på vissa håll för att övriga föreningar inte ska behöva göra det). Man ska ha minst en match vila mellan matcherna och lag som ligger nära geografiskt har fått matcherna som ligger allra först på morgonen. För info i P-11-gruppen så kommer lägst placerade Vadstenalag inte spela placeringsmatch då det blev fem lag i den gruppen och fyra går vidare. Med vänlig hälsning Fredrik, Vadstena GIF” Peter Ross 11 jun, 20:54 |
| Svar (0 st) |
|---|