Försäljning F2018 Adventskalendrar
Onsdag 12 nov, 10:00-20:00
Digitalt
Samling: 10:00🎄 Försäljning av Bingolotter & Adventskalendrar – svar senast 12/11
Hej alla föräldrar!
Nu är det dags för årets försäljning av Bingolotter till uppesittarkvällen och nyårsafton, adventskalendrar samt Sverigelotter för BK Kenty.
Försäljningen är en viktig del av klubbens verksamhet och bidrar till lagets ekonomi 💚⚽️
💰 Säljkrav
Har man ett barn som spelar: minst 5 enheter
Har man flera barn som spelar: minst 7 enheter
En enhet = 1 kalender eller 1 Bingolott (Sverigelotter räknas inte som enhet)
Exempel: 2 kalendrar + 3 Bingolotter = 5 enheter
🎯 Vad jag behöver från er
Svara på det här kallelsen senast 12 november och meddela:
- Hur många adventskalendrar ni sålt
(Lotter rapporteras in vid nästa kallelse 7/12)
📅 Viktiga datum
Inrapportering av antal kalendrar: 12 november
Utlämning på kansliet: 20 november (kalendrar)
Tid: kl. 18.00–20.00
💳 Betalning
Betalning sker via Digitala Lagkassan – mer info kommer senare.
Tack för att ni hjälper till med försäljningen!
Tillsammans gör vi det möjligt för barnen att fortsätta spela, utvecklas och ha kul i Kenty 💚
Hör av er om ni har frågor!
Vänliga hälsningar,
Frida Östergaard Thunell
Försäljningsansvarig, F2018
frida.thunell@hotmail.se
0760-299506
Hej alla föräldrar!
Nu är det dags för årets försäljning av Bingolotter till uppesittarkvällen och nyårsafton, adventskalendrar samt Sverigelotter för BK Kenty.
Försäljningen är en viktig del av klubbens verksamhet och bidrar till lagets ekonomi 💚⚽️
💰 Säljkrav
Har man ett barn som spelar: minst 5 enheter
Har man flera barn som spelar: minst 7 enheter
En enhet = 1 kalender eller 1 Bingolott (Sverigelotter räknas inte som enhet)
Exempel: 2 kalendrar + 3 Bingolotter = 5 enheter
🎯 Vad jag behöver från er
Svara på det här kallelsen senast 12 november och meddela:
- Hur många adventskalendrar ni sålt
(Lotter rapporteras in vid nästa kallelse 7/12)
📅 Viktiga datum
Inrapportering av antal kalendrar: 12 november
Utlämning på kansliet: 20 november (kalendrar)
Tid: kl. 18.00–20.00
💳 Betalning
Betalning sker via Digitala Lagkassan – mer info kommer senare.
Tack för att ni hjälper till med försäljningen!
Tillsammans gör vi det möjligt för barnen att fortsätta spela, utvecklas och ha kul i Kenty 💚
Hör av er om ni har frågor!
Vänliga hälsningar,
Frida Östergaard Thunell
Försäljningsansvarig, F2018
frida.thunell@hotmail.se
0760-299506