Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
20 jun, 23:00 0 kommentarer
Hej och hoppas att midsommar varit bra! Nu är
den gemensamma sommarträningen slut innan semestern. Viggo kommer att skicka ut träningspass som han förväntar sig att barnen genomför, det är två pass per vecka, ett styrka och ett snabbhet. Är man på camp under sommaren så tränar man där men annars förväntar han sig att alla barnen tränar 2 ggr/veckan (minst).
Men innan vi tar sommaruppehåll så hade vi ledare tänkt att vi kunde få till en sommaravslutning med lite tävlingar/lekar, förhoppningsvis bad och lite grill på Axamo badplats. Vi tänkte att även föräldrar/familjer gärna får komma och vara med och grilla och umgås under eftermiddag och kväll.
Vi skickar ut en kallelse där vi gärna ser att ni svarar så vi kan få lite info om hur många som kommer.
Med vänlig hälsning, Ledarna
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer