Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
22 jun, 17:17 0 kommentarer
Har varit massor med annat på slutet för alla, fattar det. Det är tråkigt att vi av olika anledningar inte fått ihop saker och ting som vi tänkt, vilket har gjort att vi fått ställa in träningar och flytta matcher.
Men nu är det nära sommarlov från fotbollen också. Med ikväll har vi tre matcher kvar och sen tänkte vi en avslutningsaktivitet på Måndag. Vi siktar på att spela lite boll och sen grilla lite korv. Efter det så är det egen hopp och lek en månad tills det är cup för ett gäng. Vill någon ha ett förslag på individuell träning över sommaren så fixar vi såklart det. Säg då gärna till senast måndag så skickar vi ut förslag.
Då många är borta och vi vill vara säkra på att få ihop lag till söndag så kallade vi fler än vad som kan va med och spela, så svara direkt, särskilt om ni vet att ni borta. Sen kan ju en del bli bortplockade om vi blir jättemånga som svarar att de kan.
Svara även på avslutningsaktiviteten snabbt så vi kan berömma eventuellt korvinköp. Den kommer upp under kvällen. Träningen som ligger inne måndagen den 29:e kommer att göras om till avslutningsaktivitet istället. Vi ska bara bestämma starttid.
Nu är det bara timmar kvar till matchstart mot Linghem ikväll på KGA, åk gärna ner och supporta om ni inte spelar.
Heja HBK 💙🤍💙
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies