Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
21 jun, 10:14 2 kommentarer
På onsdagens träning spelar vi match mot föräldrarna (de som vågar). Sedan ordnar våra lagföräldrar med grillning, det serveras korv m bröd och dryck.
Alla spelare som anmäler sig finns det korv till. Föräldrar och syskon som vill ha korv skriver i kallelsen hur många. Ex. Bo + 2, betyder att Bo har med en förälder och ett syskon som vill äta korv.
Spelarnas korv betalar lagkassan, föräldrar och syskon swishar 10kr per person till lagkassan.
Viktigt! Skriv i kallelsen om ni vill ha kycklingkorv istället för vanlig grillkorv!
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Mia Nilsson 21 jun, 10:36
Ni som redan har svarat på kallelsen, lägg till kommentar om föräldrar/ syskon vill ha korv.
John Afram 24 jun, 16:08
Issa kommer inte till matchen