Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
1 maj, 16:24 0 kommentarer
Hej alla spelare och föräldrar. Härligt att vara tillbaka på krikonbacken.
Nu på onsdag den 6maj kommer det efter träningen vara lagfotografering. Fotograferingen kommer att vara i Släbroskolans gymnastiksal där vi tränat inomhus. Det kommer att skickas en länk där man kan fylla i uppgifter och ta med till fotograferingen alternativt fylla i på plats. Utrustning för foto är fotbollsskor, blå strumpor och blå shorts (matchtröja ordnar klubben).
Det kommer även vara blå strumpor och blå shorts som gäller för sammandrag/matcher framöver.
Fotograferingen startar 18.35 och beräknas ta ca 30minuter. Vi kommer därför avsluta träningen 18.00 för att alla ska hinna förflytta sig till Släbroskolan, fylla i lappar och ta på matchtröja.
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies