Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
17 jun, 08:49 0 kommentarer
Hej alla vårdnadshavare i P18!
Vårsäsongen börjar lida mot sitt slut och här kommer lite information som är bra för er att känna till.
Avslutning 28/6
Det har inte kommit någon information om sammandrag för nästa helg och vi kommer istället avsluta vårsäsongen i samband med träningen 28/6.
Som tradition avslutar vi med föräldramatch och fika. Ni behöver inte ta med er fika, vi ledare köper in fika från lagkassan. Kommentera nyheten om det finns allergier.
Snöra på er fotbollskorna, ta med en filt/stol och kanske har vuxna en chans att vinna i år mot barn + ledare.
Efteråt väntar sommarledigt från fotbollen och planerna får vila till i augusti. Vi återkommer här med datum för uppstart av höstsäsongen.
Tack!
Stort tack för er prestation i samband med Newbody-försäljningen, det gav ett välkommet bidrag till lagkassan som vi ska försöka nyttja på bästa sätt för era barns bästa fotbollsutveckling,
Vi ses på kommande träningar!
/ Johan, Per & Sebastian
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies