Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
16 dec 2025 0 kommentarer
Hej allihopa!
Ikväll är sista träningen för i år!
Vi tar en liten paus på träningarna över Jul & Nyår, sedan kör vi igång igen den 6/1 på KGC, samt 11/1 i Släbrohallen. Kallelse om träning kommer gå ut kring dessa. Kryssa gärna i tidigt huruvida era barn kan vara med eller ej, så vi i god tid vet om hur många vi blir!
En liten påminnelse om att senast idag skall betalning för kalendrar samt Sverigelotter vara gjord i enlighet med tidigare inlägg om försäljning.
Vi kikar på möjlighet till annan aktivitet än träning under jullovet och återkommer om detta blir aktuellt!
God jul och gott nytt år önskar ledarna 😊
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies