Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Victor Lind Igår, 19:05
Starkt jobbat farsan och Mats!
Olsson Göran Igår, 19:10
Hoppas att alla som har möjlighet kan komma! Nu börjar vi verkligen se resultatet av det arbete som lagts ner för att rusta upp spåret. Tack till Tompa, Mats och alla andra som bidragit längs vägen. Arbetsdagen är väl planerad med god framförhållning, och förhoppningsvis blir vi många som hjälps åt att få det sista på plats. Det här kommer att bli riktigt bra för föreningen och alla som använder spåret. 👍🚜🌲
Maria Igår, 19:19
Tillsammans är vi starka! Vi ses den 15/8 och den 22/8! Tack för allt jobb fram till nu! 🌟🌟🌟
Ola Brageborn Igår, 20:00
Toppen! Hoppas att så många som möjligt kan hjälpa till i augusti 💪