Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Viktor Eriksson 10 jun, 18:49
Mira behöver skjuts
Karin Karlsson 10 jun, 19:35
Ida med familj åker tidigare och möter er i Vimmerby.
Andreas Söderqvist 10 jun, 20:49
Maja åker med oss direkt till Vimmerby, men behöver skjuts hem.
Andreas Hammarberg 10 jun, 21:03
Ellen åker tidigare med husvagnen och kommer troligtvis sova med oss där.
Helene Bohman 10 jun, 21:57
Liv åker direkt.
Maria 10 jun, 23:27
Lovis behöver skjuts ner. Vi kommer på torsdagen och hon åker med oss hem när cupen är klar
Mikael 11 jun, 11:56
Hanna åker direkt dit
Johan 11 jun, 21:07
Majken åker direkt
Erica Pajala 11 jun, 21:40
Idun behöver skjuts på onsdagen, vi kommer på tors-lör så hon åker med oss hem.
Sussie 16 jun, 22:37
Ilse åker m Maja S på ons. Vi kommer tor-lör. Maja S åker med oss hem på lör.
Tobias Eriksson 18 jun, 21:57
Maja E behöver skjuts ner till Vimmerby.
Morgan Antonsson 21 jun, 15:40
Livia åker direkt
Josefine Fransson 25 jun, 17:05
Tindra behöver skjuts på onsdagen
Elia 25 jun, 17:19
Antonia behöver skjuts ner på torsdagen och som det ser ut nu så hämtar vi hem henne på lördag och kan eventuellt ha plats för en person till.
Jenny Öhrn 25 jun, 17:52
Vi kör Alicia och Olivia W ner på onsdagen. Finns två platser över i bilen.
Ewa Wellenstam 25 jun, 17:54
Olivia W åker med Alicia dit på onsdagen. Alicia åker med oss hem på lördagen.
Kasia Walczak Igår, 06:46
Maja W behöver skjuts på onsdag. Vi hämtar henne på lördag och vi har en ledig plats i bilen.