Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
7 jun, 22:42 0 kommentarer
Då tar vi sommarlov från träningen och återkommer igen den 18 augusti.
Stort tack till alla barn, ungdomar, vuxna, ledare och föräldrar som varit med och gjort vårterminen så rolig och utvecklande. Det har varit fantastiskt att se engagemanget, träningsviljan och gemenskapen på varje träning.
Ett extra stort grattis till alla som har graderat sig under terminen och tagit nästa steg i sin karateutveckling. Ert hårda arbete och er uthållighet har gett resultat!
Nu önskar vi er alla en riktigt skön sommar med mycket vila, glädje och kanske lite egen träning mellan glassarna och baden.
Vi ses igen den 18 augusti – redo för en ny termin tillsammans!
Trevlig sommar!
Arboga Karateklubb 🥋☀️
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies