Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
22 jun 2010 0 kommentarer
Helgen som gick var en stor cuphelg, Flickor 99/00 och Flickor 97 var och spelade Roslagscupen med stor framgång!
F99/00 hade 2 lag i gång som båda gick vidare från gruppspelet och där sedan det ena laget förlorade kvartsfinal på straffar och det andra laget knep en fin 3:e plats efter vinst i 3:e pris matchen mot Tyresö.
F97 förlorade sin första gruppspels match men sedan gick det som på räls med 5 raka segrar i gruppspel samt semifinal, finalen vanns sedan efter straffar mot Storvreta IK
Samtidigt gick Hudik cup där P99, P98 och våra Damjuniorer deltog!
P98 vann sin grupp efter att ha besegrat IFK Östersund, Slätta SK och Högs SK tyvärr förlorade man sedan sin kvartfinal mot OPE IF.
P99 där hade man 2 lag igång och oturligt fick man mötas i semifinal, finalen där mötte man sedan Brommapojkarna och gjorde en stark insats men de blev lite för svåra, men både en 2:a och en 3:e plats är mycket starkt gjort!
Damjuniorena spelade i flickor 16 och tog en fin 3:e plats efter att ha besegrat Saltsjöbaden i matchen om 3:e pris!
Stort Grattis till alla lag och till alla ni ledare som gör ett fantastiskt jobb, det känns som att vi håller på att få fram riktigt duktiga unga fotbollsspelare både på flick och pojk sidan!
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer