Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
20 maj, 10:00 0 kommentarer
Olle Fält fortsätter i moderklubben.
Lagbygget för kommande säsong är i full gång och nu kan vi presentera sommarens första kontraktsförlängning. Egna produkten Olle Fält blir kvar i moderklubbens färger även nästa säsong!
Snart 20-årige Olle återvände till moderklubben inför förra säsongen efter tre år hos RIG Falköping, där han spenderade sin gymnasietid. Under åren på RIG drogs Olle med mycket skador, men har sedan återkomsten till moderklubben tränat hårt och målmedvetet och tagit stora kliv framåt.
Under säsongen fick Olle successivt mer och mer speltid, och visade att han vill ha en startplats i kommande säsongs upplaga av VVK. Hans styrkor som spelare är servemottagningen samt sitt varierade anfallsspel.
– Att skriva på för Vingåker igen kändes ganska självklart. Jag känner att jag utvecklades som spelare denna säsong som var och är taggad på att fortsätta utvecklas ännu mer kommande säsong med hemmaklubben. VVK har alltid haft en bra gemenskap i laget och jag tror den här säsongen kommer både vara rolig och lärorik för mig. Sedan ser jag fram emot att få spela framför Sveriges bästa publik igen, säger Olle Fält.
Vi är glada att ha Olle kvar i moderklubbens färger!
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer