Dela nyhet
Föreningsbeställning utrustning & team textil från Warrior
18 aug, 14:51 0 kommentarer
Nu är det dags att göra säsongens gemensamma beställning av utrustning och team textil från Warrior och InterSport! I och med att vi gör en samlad beställning för hela föreningen gör vi för enkelhetens skull att man får ta sig till InterSport på Erikslund Shopping Center för att själv prova ut storlekar osv eftersom en dedikerad utprovningsdag/tillfälle garanterat inte kommer passa alla spelare och ledare i föreningen. Majoriteten av kläderna hänger ute i butiken vid hockeyhörnan (fråga annars om de har på lagret), samma gäller utrustning/klubbor. Vi samlar in beställningar under sista veckorna av augusti och skickar iväg beställningen i början av september (sista datum kommer annonseras i god tid).
Slutgiltigt prisförslag på de som är intresserade av utrustning kommer att presenteras för bekräftelse av köparen innan slutgiltig order läggs av oss. Samtliga beställningar är BINDANDE och returneras EJ och man ansvarar själv för att meddela INNAN beställning skickas om man önskar stryka sin order. Kläder och utrustning lämnas sedan inte ut förrän betalning är gjord till oss. Vid eventuella frågor om kläder eller utrustning kan ni alltid fråga personalen på InterSport direkt i butik alternativt vända er till oss via mejl. Fyll i bifogat “Spelarkort” för beställning och lämna in till oss, antingen fysiskt eller mejla till vasteraspickels@gmail.com
Priser för team textil är de som presenteras i klubbprofilen. För handskar, hjälm och byxor/gördel kan vi genom vårt samarbetsavtal med Warrior erbjuda förmånliga priser gentemot butikspris. Övrig utrustning/klubbor handlar till stor del om vilken modell som efterfrågas samt om den totala volymen vi som förening efterfrågar till Warrior. Större volym = större möjlighet att få bättre pris.
Vi reserverar oss för ev. slutförsäljning av enskilda produkter/storlekar!