Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
9 jun, 21:07 0 kommentarer
Ett nytt rekord sattes i dag. Inte det man hoppades på. I dag sattes nytt bottenrekord vad gäller antal deltagare. Endast 4 lag hade anmält sig till dagens tävling, d.v.s. 8 personer. Det är inte utan att man som tävlingsledare misströstar. Att prognosen för väder inte var den bästa skrämde inte bort deltagande förr. Det saknades c:a 15 personer – var blev ni av?
Ja, dagens väder innebar inte solsken. Det var mulet och det var regn och det var ganska så blåsigt på vissa delar av banan. Helt klart positivt med nederbörd för banan. Den har hunnit bli ganska så solbränd på framförallt fyran och femman.
Det spelades “Fyrboll Best-boll” i dag, 9 hål. Då deltagarantalet inte var så omfattande återges här hela resultatlistan:
Det blir ett grattis till alla deltagarna som trotsade vädrets makter och med glatt humör tog sig an de nio hålen i dag. Som synes vad det hyggligt jämt också.
För fortsättningen finns det från och med nu angivet miniantalet spelare för att tävlingen skall genomföras.
Nästa tisdag den 16/6 spelar vi en vanlig singeltävling. 15 spelare behövs för att tävlingen skall genomföras. Hoppas få ser, ni är välkomna.
Tisdagsgolfen / Leif Stenbeck
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies