Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Ebba Gomér 24 jun, 13:56
Eftersom nästin till alla är med på cipen borde det inte vara något problem att fylla passen👍🏼
Niklas Johansson 24 jun, 14:24
Jag ta passet 15.00-17.00 lördag eftermiddag
Johan Båverud 24 jun, 14:34
Jag kan haka på Niklas, 15-17 👍
Kristine Skog 24 jun, 15:45
Tyvärr jobbar jag lördagen 🙃
Gustav Stigson 24 jun, 16:22
Vi tar ett pass 10-12:30 lördag.
Hannes Öhman 24 jun, 16:43
Vi står med vagnen hela dagen på sommarknäppen :(
Sara Kumlin 24 jun, 22:08
Vi kan ta ett pass 10-12:30
Ebba Gomér 24 jun, 22:18
Vi är två 12:30-15:00
Fia Gindahl 24 jun, 23:15
Jag är med P18 som tränare och med samma tider på övrigt så tyvärr svårt att hjälpa till.