Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
22 jun, 14:36 0 kommentarer
Dialogen med Saab fortsätter i positiv anda när det gäller nytt arrendeavtal för anläggningen.
Förslaget gäller ett tillsvidareavtal från 1 september 2026 med 12 månaders ömsesidig uppsägningstid för tennishallen och utebanorna.
Utebana 2 och 3 behålls i exakt samma omfattning som för närvarande.
Bana 1 behålls också men staketet mot gång och cykelvägen samt det nya huset flyttas någon eller några meter närmare banans mitt. Genom att flytta nätstolparna samt linjerna bedömer vi att banan kan användas som vanligt. Bana 4 kommer däremot att tas bort för att ge utrymme för förändringar av Ensbovägen.
Trevlig sommar med förhoppningsvis mycket tennisspel önskas alla från styrelsen genom Freddie Förster
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies