Dela nyhet
Arbetspassfördelning Sundsvall Cup
27 feb, 21:33 1 kommentar
Hej,
Här kommer information samt länk där ni kan klicka in er för att boka era pass under helgen 15-17 mars 2024.
Vi har i uppgift att täcka ALLA pass som heter P14 för de olika uppgifterna.
Har man själv inte möjlighet att ta minst 2 pass per spelare så är det ok att ta in extern hjälp i form av far- och morföräldrar, grannar, äldre syskon etc. lös det!
Jag ska anmäla in våra pass senast söndag 3 mars, så vill man kunna påverka sina uppgifter samt tider, se till att ha fyllt i detta senast lördag 2 mars annars kommer jag att fördela ut passen.
Fyll i ditt pass med spelares namn, ditt namn och telefonnummer!
Anmäl också gärna om du vill / kan baka eller kan tänka dig att stå och filma matcher då vi behöver fylla bakkvot samt att det är långa timmar för lördag och söndag som ska filmas. Man räknar med ca 10 pers / dag för att täcka filmning av planen då man blir trött i huvudet och inte kan filma kvalitativt längre perioder. Även här är det bra om vi kan anmäla oss så slipper jag fördela ut uppgifter.
VIKTIG INFO FRÅN KLUBBEN;
”Innan passet startar hämtar du ut en funktionärsväst vid informationen. Om du är osäker var din plats ligger får du den informationen där. Om du behöver äta under ditt arbetspass behöver du ta med dig mat och äta den på plats då utrymme att gå iväg från passet är begränsat, du kommer att få matbiljett så du kan gå och äta efter passet slut.
Om du som fått passet av någon anledning blir sjuk ligger det på dig att tillsätta en ersättare och meddela detta till ansvarig för gällande arbetsområde. Du ansvarar för att ta kontakt med ansvarig passfördelare i ditt lag för att meddela frånvaro.
Varje lag har, utifrån det bakningsschema som finns bifogat i arbetspassfördelningen, själva ansvaret att fördela detta inom laget och lämna in ”bakverken” till caféet/ fiket på övre plan fredag eftermiddag alt tidigt lördag morgon. ”Rutor” ska ha måtten 6*6 cm, Chokladbollar ska ha måttet 4 cm i diameter.
ALLA föräldrar förväntas sluta upp i slutet av cupdagen på söndag för att hjälpas åt med att stänga ner och städa undan efter cupen! "
Kommentarer
Helena Ericsson Larsson 5 mar, 09:26
Tack för smidig ifyllning av att bemanna upp våra tilldelade pass inför cupen!
Detta schema är det nu som gäller och ni kan dubbelkolla era tider och info via dokumentet.
Ni som anmält er att kunna hjälpa till med filmning har jag lagt ett schema i dokumentet också. Har ni fått tid som inte passar er, kontakta varandra för att byta tid sinsemellan och uppdatera schemafilen. :)
Vi har också fått en önskan om hjälp med att stå som hallvärd lör + sön 12-16 för att slussa spelare och föräldrar förbi hockeykiosken och in i själva hallen för våra matcher. Vi kommer inte ha tillgång till försäljning i den kiosken utan hockeyn ska tydligen ta den själva...
Lägg en kommentar om du kan tänka dig att ta ett av dessa pass och tack på förhand!