Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
8 maj, 07:31
Örbyhus IF Friidrott bjuder in till Örbyhuskampen - en öppet hus tävling*
Lördag 4 juli kl.10-11,30 på Örbyhus idrottsplats hitta hit
Ålder: P/F 6-12 år
Grenar: längd, 60m, häck, kula, nerf
Tävlingsformen är öppet hus* med drop-in under tävlingstiden, ingen föranmälan eller avgift. Alla deltagare får medalj och festis.
På B-plan genomförs också Sixarbykastet, en slägg- och diskustävling i världsklass. Start juniorer kl.10 och seniorer kl.12. Där kommer det finnas fika och hamburgare till försäljning.
Välkomna till en dag på Örbyhus idrottsplats!
För mer info: svenskalag.se Örbyhus IF
Eller via mail till oiffriidrott@telia.com
Loppis för träningskläder: För de som vill kommer vi ställa ut ett bord där det finns möjlighet att köpa och/eller sälja träningskläder och skor. Vill du sälja märker du plaggen med pris och swish nr. OBS bordet kommer inte övervakas, försäljning sker därför på egen risk!
*En "öppet hus" tävling, är en tävling där varje deltagare “skapar sin egen tävling” genom att välja vilka grenar den vill delta i och hur många gånger. Passar både nybörjare och mer vana friidrottare. Alla deltagare bör ha en vuxen med som följer dem runt tävlingen och fyller i resultatkort.
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies