Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Igår, 20:43 0 kommentarer
Hej allesammans!
Söndag den 28/6 blir vi ett stort gäng spelare, ledare och förhoppningsvis även supportrar från Orrviken som intar Stuguns IP.
Under dagen spelar vi 3 matcher a cirka 30 min vardera. Första matchstart är kl 9.00. Spelschema och annan information från arrangören finns i lagets messengergrupp. Lägg gärna en kommentar här om du önskar ta del av informationen på annat sätt.
Vi samlas söndag 28/6 kl 8.20 på Stuguns IP. Försök gärna samåka i den mån det går/behövs. Saknar ditt barn skjuts men gärna vill delta så brukar det gå att skaka fram någon extra plats :)
Dagen till ära kommer vi inviga våra nya matchtröjor! De delas ut på plats inför första matchen och ska lämnas tillbaks efter sammandragets slut för gemensam tvätt.
Kom ihåg:
Vattenflaska, benskydd, blå strumpor och shorts om så finnes (alternativt svarta helst). Smycken är ej tillåtna under matchspel.
Vi ledare ser framemot detta och hoppas att era barn också är laddade :)
Här av er om ni har några vidare funderingar!
Mvh Ledarna
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies