Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
22 jun, 18:19 0 kommentarer
Något försenat inlägg men nu är hockeysäsongen 2025/2026 avslutad och vi vill tacka för en bra säsong.
Första säsongen på helplan, en rolig och riktigt lärorik säsong. Över hundra isträningar, ett gäng fyspass och en eftersäsong.
Vi vill gratulera Hampus som tar hem förstaplatsen i närvaro under säsongen med hela 94% närvaro. Sen var det trångt på pallen där Loke, Loui och Molle delar på andraplatsen med 91%. Mårten och Edson delar tredjeplatsen på 89%.
Men alla spelare har gjort ett grymt jobb under säsongen och ska vara stolta över den utveckling de gjort.
Vi önskar alla en bra sommar.
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer