Arbetshelg
Lördag 29 mar, 09:00-15:00
Minigolfparken
Samling: 09:00VÄLKOMNA TILL ARBETSDAGAR
Strukturerad arbetsdag
Start 09.00
Fika 10.30-10.45
Lunch 13.00-13.30
Fika 14.00-14.15
Avslut 15.00
Klubben kommer att bjuda på enklare förtäring under arbetsdagarna så svara JA/NEJ på kallelsen så vi kan förbereda det ätbara.
Listor på arbete finns i kalendern under 30 mars.
- - - - - - - - - - - - - -
Vi är en handfull eldsjälar som tillsammans lägger ner mellan 2000 och 3000 timmars arbete per år för klubben inom ekonomi, administration, fastighetsarbete, sponsring, kioskinköp, styrelsearbete, bidragssökande, rapportering m.m. Vi gör det för att hålla klubben i gång och hoppas så klart att övriga medlemmar uppskattar våra insatser.
Arbetsdagarna krävs för att kunna bibehålla våra fina anläggningar i det skick som de är samt kunna hålla kvar de nya förbättrade ekonomiska villkoren. Styrelsen har formulerat det starka önskemålet att varje medlem ska hjälpa till 20 till 30 arbetstimmar över säsongen lite beroende av hur många av förmånerna varje medlem utnyttjar.
Särskild not till dig/er som är nya i föreningen eller bara besöker minigolfparken sporadiskt: känn ingen press att komma till arbetsdagarna. Prova gärna någon gång om du vill. Ofta är vi ca 15 personer som jobbar några timmar tillsammans, fikar och lunchar ihop, och särskilt om vädret är bra är det dessutom en god möjlighet att lära känna nya människor.
Planerade arbetsdagar före spelstarten är
29-30 mars, 5-6 april och 12-13 april.
Välkomna // Styrelsen
Strukturerad arbetsdag
Start 09.00
Fika 10.30-10.45
Lunch 13.00-13.30
Fika 14.00-14.15
Avslut 15.00
Klubben kommer att bjuda på enklare förtäring under arbetsdagarna så svara JA/NEJ på kallelsen så vi kan förbereda det ätbara.
Listor på arbete finns i kalendern under 30 mars.
- - - - - - - - - - - - - -
Vi är en handfull eldsjälar som tillsammans lägger ner mellan 2000 och 3000 timmars arbete per år för klubben inom ekonomi, administration, fastighetsarbete, sponsring, kioskinköp, styrelsearbete, bidragssökande, rapportering m.m. Vi gör det för att hålla klubben i gång och hoppas så klart att övriga medlemmar uppskattar våra insatser.
Arbetsdagarna krävs för att kunna bibehålla våra fina anläggningar i det skick som de är samt kunna hålla kvar de nya förbättrade ekonomiska villkoren. Styrelsen har formulerat det starka önskemålet att varje medlem ska hjälpa till 20 till 30 arbetstimmar över säsongen lite beroende av hur många av förmånerna varje medlem utnyttjar.
Särskild not till dig/er som är nya i föreningen eller bara besöker minigolfparken sporadiskt: känn ingen press att komma till arbetsdagarna. Prova gärna någon gång om du vill. Ofta är vi ca 15 personer som jobbar några timmar tillsammans, fikar och lunchar ihop, och särskilt om vädret är bra är det dessutom en god möjlighet att lära känna nya människor.
Planerade arbetsdagar före spelstarten är
29-30 mars, 5-6 april och 12-13 april.
Välkomna // Styrelsen