Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
16 jun, 13:23 4 kommentarer
Hej!!
Tänk att vi tog oss igenom helgens matcher i spöregn, vilken insats av killarna (och vuxna), och ett extra tack till Folkes föräldrar som fixade ett tält!
Snart är vårens serie slut och vi tycker det har varit så roligt att få spela matcher och se grabbarna utvecklas! Det är inte alltid det lättaste att få ihop vilken position alla ska få spela men vi gör så gott vi kan och försöker rotera utifrån önskemål. Prata gärna med oss om ditt barn har något önskemål som vi missar eller så!
Vi söker fortfarande en hjälpande hand, någon förälder som kan vara lagledare/tränare med oss. Nu när vi blivit fler i laget och vid frånvaro från oss ordinarie blir det lite tufft! Fundera gärna och prata med oss om du känner att du kanske skulle kunna ställa upp, eller vara med ibland!
På Lilla Vm är Jimmie borta så då ser vi gärna att någon av er stöttar upp oss och finns med!
Här kommer lite info:
Vårens sista match i serien spelar vi på söndag 21/6 kl.13 i Njurunda! Se inbjudan i bifogad bild.
Helgen därefter 26-28/6 spelar vi villa vm och tar därefter ett välförtjänt sommaruppehåll! Vi vet inte exakt när vi kör igång igen men vi tror att serien startar någon gång i början på augusti, mer info kommer när vi vet exakt!
Nu på torsdag 18/6 kör vi träningsledigt och likaså torsdagen 25/6 inför lilla vm!
Vi som har planskötsel v.30 kan ju se till att snacka ihop oss innan vi säger hejdå inför sommaruppehållet!
/ Malin, Johanna och Jimmie
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Erik Mossing Igår, 10:52
Hej, när ses vi idag? Stämmer kl 12?
Malin Wretman Igår, 12:00
Hej! Dessvärre går det inte att få till i formuläret att det står samma tid, sjukt störigt och förstår att det blir förvirrande, utan när ni svarar om ni kan komma eller ej står det samling 30 min innan. Utgå från att det alltid är 30 minuter innan om ni inte hör nåt annat!
Emelie Wickman Igår, 18:05
Hej,
ang. kallelsen som precis kom (för 25/6), gäller inte tidigare info om "träningsledigt" den dagen alltså?
Malin Wretman Igår, 18:14
Haha hej, jo det är träningsledigt då. Ska be vår ansvariga för kallelser ändra!