Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
14 jun, 20:09 3 kommentarer
Hej alla!
Vilken helg vi just haft - cup hela lördagen och vårterminens två sista matcher på söndagen. Väl kämpat alla barn - trots att vädergudarna inte var med oss i lördags, att spela fyra matcher i ösregn kräver pannben, vilket killarna visade prov på! I söndagens matcher gjorde man jättefina insatser - och visade verkligen på kämparglöd och laganda, så roligt att se denna utveckling i laget.
Detta var alltså sista matcherna innan sommaruppehållet, och nu återstår endast lilla pokalturneringen den 28/6 (mer info kommer till er som anmält er). Innan alla försvinner på semestrar och andra roligheter under sommaren tänkte vi att vi grillar lite korv och gör något kul på träningen på tisdag - så anmäl ert barn om de kan komma. Vi fortsätter sedan träningarna juni månad ut för de som kan och vill, innan vi går på lite längre sommaruppehåll. Vi återupptar sedan träningar i augusti igen, och de första matcherna är redan 8-9 augusti. Men mer info om det senare.
Glöm inte att tvätta och lämna in matchdressarna på träning i veckan.
Vi ses på bruksvallen!
Hälsningar Ledarna
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Martin Liljeros 14 jun, 20:59
Toppenstart på säsongen 👍⚽️ Inför korvgrillningen får ni gärna höra av er till mig om ev allergier/matpreferenser :)
Jonas Jolsta 15 jun, 12:43
Bra idé med lite avslutning innan alla börjar droppa av.
Förväntas vi föräldrar/vårdnadshavare/närmst sörjande birda på tisdag på något sätt, motstånd i en match, grillandes korv eller så?
Malin Karlsson 15 jun, 14:30
Då det är oklart hur planen ser ut efter allt regnande - och såklart vill vi undvika skador för er föräldrar innan semestern :) så gör vi något i all enkelhet utifrån förutsättningarna denna gång ihop med laget. Men då har ni några månader att ladda upp ifall vi får till en föräldramatch senare efter sommaren :)