Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Annika Lindegren 28 apr, 16:35
Glöm inte att aktivera era säljsidor med hjälp av qr koden. Hör av er om ni har trubbel.
Niko Sioutas 6 maj, 19:09
Går det att lösa så man får en extra katalog?
Annika Lindegren 6 maj, 19:13
Absolut. Tar med nästa träning.
Niko Sioutas 6 maj, 19:14
Perfekt 👌
Malin Bengtsson 6 maj, 19:20
Isak Bengtsson kapstad har inte fått någon katalog så ge gärna honom nästa träning
Annika Lindegren 6 maj, 20:19
Absolut. Så länge kan ni scanna qr koden här uppe och starta eran insamling digitalt där om ni inte gjort det redan.
Gäller samtliga. Än så länge har vi 17 aktiva säljare av 40 möjliga barn. Dess 17 har samlat in över 7000 till kassan men alla 40 kommer få och vilja ta del av våra gemensamma aktiviteter så sätt igång och öppna era säljsidor och se vad vi kan göra tillsammans
Annika Lindegren 11 maj, 13:52
Strålande jobb med insamlingen till lagkassan via newbody. I nuläget har vi tillsammans samlat in 10000 till kassan. Det kommer vi kunna göra mkt roligt för.
Ca 2 veckor kvar på försäljningen.
Jag tar med katalogerna till träningen idag så ni som inte fått hem ngn, be er grabb att hämta en katalog hos mig innan hemgång idag. Lycka till med försäljningen sista veckorna. 🎉
Maria Nyberg 11 maj, 15:55
Har.flera som beställt genom webb shopen och de valt att hämta ut genom säljaren då i detta fall Milton Nyberg , hur och var kommer de varorna då ? Noll koll känner jag 🙈
Någon har beställt med frakt direkt hem