Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Hanna 27 apr, 09:00
Vi är bortresta den 15 maj. Är det någon som kan tänka sig att byta?
Mvh Hanna Biström
Per Johansson 27 apr, 18:10
Vår match mot Lerkil som var planerad 6/6 är flyttad till 7/6. Det innebär också att kiosktiden 6/6 som föräldrar till Melker och Elvin var fördelade till stryks (7/6 har annat lag kiosken). Jag har därför tagit bort den från inlägget ovan. Kanske någon Melker eller Elvin förälder kan hjälpa Hanna och ta 15e maj?
Christine Björklund 27 apr, 20:05
Vi kan hjälpa till den 15 maj :)
//Christine B
Hanna Biström 28 apr, 09:41
Stort tack Christine! Då kan vi åka iväg med gott samvete.
Andreas Arnell Åkesson 25 maj, 09:32
Hej på er!
Vi har bekymmer att bemanna kiosken nu på onsdag den 27/5. Då både jag och Hanna jobbar kväll. Vi hade varit väldigt tacksamma om vi kunde få hjälp med passet.
Vänligen Andreas
Peter, Vides Pappa 25 maj, 15:26
För det är väl kiosk på onsdag?
Jag har planerat in att stå enligt schema.
Christine Björklund 25 maj, 15:42
Hej! Ja, det är kiosk-pass som planerat på onsdag. Vore toppen om någon kunde hjälpa Peter i kiosken?
Andreas Arnell Åkesson 25 maj, 16:54
Vi tar givetvis något annat pass, eller ett pass åt någon som inte kan senare under säsongen.
Andreas Arnell Åkesson 27 maj, 08:13
Hej Peter!
Hampus kommer direkt efter sin handbolls träning idag och hjälper till i kiosken. Han är på plats 19:45.
Marcus, Elvins Pappa 27 maj, 08:20
Jag kan nog hjälpa till. Peter, ska vi stå båda samtidigt eller vill du dela upp passet (t ex stå en timme var)?
Peter 27 maj, 13:16
Jag kan egentligen ta hela och Vide hjälper också till, men annars om du vill ta första halvan Marcus så hinner jag segla innan. Vi kanske kan höras på telefon? 0739197414
Marcus 27 maj, 13:52
Kl 19-20 för min del låter bra. Vi kör på det. Men jag sms också så håller vi kontakten.
Hanna Arnell 27 maj, 14:33
Tusen tack att ni löser kvällen.