Dela nyhet
Information om sekretariatet
5 okt 2023 0 kommentarer
Hej alla i Team10
Vi står inför en spännande hockeysäsong som kommer att kräva att vi alla hjälper till i sekretariatet på hemmamatcherna. Till varje hemmamatch kommer det behöva vara fem föräldrar. I början kommer vi såklart hjälpas åt för att alla ska känna att de klarar av att stå i sekretariatet. På torsdagar skickar tränarna ut kallelsen över vilka barn som ska spela, och efter det skickar vi ut och kallar föräldrar vars barn som spelar hemmamatch (i första hand) till sekretariatet. Vi två som är sekretariatansvariga kommer att föra en sammanställning över vilka föräldrar som sitter i sekretariatet så att det blir en jämn fördelning. Här gäller det alltså att vi alla hjälps åt. Vi kan behöva ändra detta system om idet inte fungerar.
Vi är ett fåtal som kan OVR, registrering av matcher, här behöver vi fler. Hör av er till mig och Camilla om ni vill kunna hjälpa till med OVR, det krävs en personlig inloggning. Det kommer att anordnas en kurs av LHC Ungdom i oktober.
Det som fem personer till sekretariatet för att matchen ska kunna starta:
1 person som sköter OVR, endast de med personlig inlogg
2 vid båsdörrarna,
1 som sköter klockan
1 speaker/musiken
Vi kommer att samlas vid klubbkaffet, Stångebrohallen 90 minuter innan matchstart inför varje hemmamatch (samma som barnen). Vid klubbkaffet kommer vi fördela alla uppgifter som behöver göras. Vi vill att när kallelsen går ut och ni tackar JA så skriver vilken roll ni helst vill ha av dem (först till kvarn principen gäller). För alla roller har olika uppgifter innan, under och efter match. I kallelsen kommer en allmän information stå och om samling. Läs igenom den så att alla vet vad som ska göras.
Har ni frågor får ni gärna höra av er till någon av oss!
Hälsningar
Camilla Klang och Kristina Trygg