Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
17 jun, 21:35 1 kommentar
Olivia Jönsson P1 i Micro, Melvin Jönsson P3 i MIni
Tävling på hemmabana för klubbens förare.
Helgen bjöd på minst sagt varierande väder. Åtminstone för de som tävlade på lördagen, där regndäck/slics fick bytas i sista minuten vid många tillfällen.
Nästan alla klubbens tävlingsaktiva förare var med i startuppställningarna. Startfälten var stora, I några klasser var det bitvis stökig körning som drabbade några av klubbens förare.
Två KSK förare lyckades kom på prispallen ! Extra roligt var att en av klubbens förare fick stiga högst upp på podiet i sin hemmatävling.
Bra kämpat av er alla !!
Ett särskilt stort tack vill vi också rikta till er klubbmedlemmar som hjälpte till som funktionärer.
Cadetti:
Hugo Söderlind
Micro:
Olivia Jönsson: P1
Hugo Jönsson: P9
Mini:
Melvin Jönsson: P3
Elias Ströby: P7
Vincent Maxeus: P8
Theo Persson: DNF
Felix Weidenborn: DNF
J60:
Vincent Maxeus: P11
Olle Forsberg: P16
Alwin Öberg: P17
OKJ:
Alexander Frykberg: P7
Christoffer Bengtsson: DNF
J125:
Ella Jönsson: P8
Alexander Frykberg: P15
Tilde Ströby: P17
Ludvig Stjernkvist: P18
Hampus Hallberg: P25
S125:
Tuva Davidsson: P42
Melvin Fredin: P58
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Håkan Andersson 18 jun, 10:22
Kommentatorn på skcc klippan var riktigt bra 👍 vi följde lite på kvällen efter F1 i barcelona :)