Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
21 jun, 20:43 0 kommentarer
Hej alla glada skyttar och tack för en fantastisk vårtermin!!
De ordinarie träningarna har (som ni vet) lidit mot sitt slut för nu, men vi vill självklart ge er möjlighet att skjuta även i sommar.
Vi kommer ha några ledarledda tillfällen, men sedan finns också möjlighet för er som är självgående att skjuta extra utanför dem tillfällena.
All träning i sommar kommer vara utomhus, både det ledarledda och ens egna skytte.
Ledarledda tillfällen
Under vecka 26, 27 och 33 finns det möjlighet att vara med på ledarledda träningar. Vecka 28-32 tar vi ledare officiellt semester, och vecka 34 är vi tillbaka med våra vanliga träningstider inne i hallen.
Alla ledarledda tillfällen kommer vara på måndagar och onsdagar mellan 18:00-20:00.
Vilken dag/grupp ni har skjutit i hittills har ingen betydelse för de här träningarna, utan det är bara att ni kommer den dag som passar er.
Det kommer inte komma ut några kallelser för dessa träningar, men de ska finnas inlagda i kalendern på Svenska Lag (alltså också i appen).
Vi ser gärna att ni anmäler om ni kommer eller inte ändå, bara så vi får ett hum om hur många vi blir.
Sommarens schemat ser ut som följande:
V 26:
Måndag: 18:00-20:00
Onsdag: 18:00-20:00
V 27:
Måndag: 18:00-20:00
Onsdag: 18:00-20:00
V 28:
Inga ledarledda träningar.
V 29:
Inga ledarledda träningar.
V 30:
Inga ledarledda träningar.
V 31:
Inga ledarledda träningar.
V 32:
Inga ledarledda träningar.
V 33:
Måndag: 18:00-20:00
Onsdag: 18:00-20:00
V 34:
Åter tillbaka till inneskytte och de vanliga träningstiderna samt grupperna.
Eget skytte
För er som är självgående och känner er bekväma med att skjuta på egen hand utan ledare finns både parkeringen vid Gövikenhallen och utebanan på Rödön till förfogande. Vill ni alltså skjuta extra förutom det som är ledarlett är ni välkommen till att göra det.
Se bara till att hålla det snyggt och ställa tillbaka alla grejer på sin plats, oavsett vart ni skjuter.
Om du inte har egna grejer att tillgå går det självklart också bra att låna klubbens. Att tänka på är dock att allting är inlåst, så hör av er till en ledare så gör vi vårt bästa för att hjälpa er få tillgång till utrustning!
Om det är någonting som känns oklart eller om ni har någon annan fundering så är det bara att ni kontaktar någon av oss ledare.
Vi hoppas att vi ses i sommar, men om vi inte gör det önskar vi er alla en riktigt härlig sommar!!
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies