Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Morgan Karlsson 23 jun, 08:18
Kul! Jag blir med och spelar lite.
Charlotte Ohlsson 23 jun, 08:42
Så kul! Vi missar det tyvärr, men skickar med ett enormt tack till alla ledare och hela laget! Härligare gäng och mer engagerade ledare får man leta länge efter. Ses efter uppehållet!
Daniel Blom 23 jun, 09:09
Räkna med spel för mig och jag tar på mig att värma upp föräldragänget 🤣
Ann-Mari Skrifvare 23 jun, 11:15
Vi är tyvärr bortresta men stort tack för denna termin! Ha en härlig avslutning och en skön sommar! 🌸
Roberth Gustafsson 23 jun, 11:27
Jag är gärna med och vinner mot grabbarna 🙂
Petter Bengtsson 23 jun, 14:29
Även vi är bortresta men tackar för initiativet och alla insatser under terminen. Lycka till med matchen och trevlig sommar.
Teodor Sahlin 23 jun, 17:11
Vincent och jag kommer /Lisa
Pontus Brunzell 23 jun, 20:26
Jag är med ⚽️💪🏻
William Öhrn-Bergdahl 23 jun, 21:16
Vi kan tyvärr inte vara med på torsdag. Stort tack till hela ledargänget för den här terminen ⚽️ 😀/ Anna & Viktor
Ricard Larsson 23 jun, 22:02
Jag är med 😊 ⚽️
Olle Malmqvist 24 jun, 19:20
Jag är gärna med och spelar!
Anna Eriksson 24 jun, 19:26
John är med Vilgot!
Alexander Eriksson 24 jun, 21:07
Collin är tyvärr på
Gotland under sommarsavslutningen! Ni har iaf gjort ett toppenjobb! Ni är kanonbra tränare. Mycket uppskattat från både barn och föräldrar! Tack för allt!⚽️🫶
Henrik Hagsten 24 jun, 21:18
Jag är med o lirar 🤩
Daniel Blom 24 jun, 21:24
Henke, hur tänker du att det ska fungera med en trasig vad? 🤣 Du kommer vara mer orörlig än Muamer på planen 😁
Victor Lander Igår, 11:57
Liam är bortrest med johanna , tack för detta halvår som gått 😋
Henrik Hagsten Igår, 15:59
Haha 😁 Ja får vara målis eller så kan jag vara med o grilla 😎
Hanna Persson Igår, 16:02
Valters bonuspappa Niklas är gärna med o lirar ☺️
Daniel Blom Igår, 20:47
Tack allihopa för de fina orden här i kommentarer och tack allihopa för en riktigt fin avslutning idag. Hoppas och tror att killarna kom hem nöjda och sover gott inatt 😊
Glad sommar till hela P2017-gänget 🌞⚽️
Roberth Gustafsson Igår, 21:19
Tack för mycket bra avslutning! Och vilket lir🤗
Anna Eriksson Igår, 22:17
Tack för en toppenkväll för killarna! Och tack för allt jobb ni gör 💛
Camilla Johansson Idag, 01:08
Tack för en toppen avslutningskväll! ⚽️✨️ Trevlig sommar på er 🌞