Bemanning Kiosk + Arrangemangsansvar U17
Onsdag 16 apr, 18:30-22:00
Klubbhuset UCS Arena
Samling: 18:30, Klubbhuset UCS ArenaI år kommer våra kioskveckor att vara redan i April, och vi har delat ansvar med Damjuniorerna v14-16. Vi har fördelat det så att vi i U17 har ansvar from torsdag v15 och hela v 16. Ansvaret innebär att bemanna kiosken för alla hemmamatcher, samt på A-lagsmatcher ska vi även ha match- och entrevärd.
Bemanning U17, vecka 15-16 2025: 16/4 kl 18.30-22.00
Vi har endast en match att bemanna, det är Dam som spelar onsdag 16/4.
Då vårt ansvar är under påsklovet är det svårt att veta vilka som är hemma, så vi ber er hjälpa till att ta ansvar så vi bemannar denna match.
Svara på kallelsen vilka som kan, ange i kallelsen vilken roll ni tar på er.
Följande personer behövs:
Kiosk: 2 personer
Matchvärd: 1 person
Entrevärd: 1 person
Tagg till klubbhuset och pärm med instruktioner Hämtas på kansliet av Kioskansvarig innan passet och återlämnas till kansliet före påskhelgen, senast torsdag 17/4.
Laget saknar Arrangemangsansvarig och vi behöver tillsätta den rollen innan säsongsstart. Det innebär att gå på några möten/säsong samt planera dessa kioskveckor för laget (så för i år är det mesta redan hanterat, och man börjar i rollen på ett väldigt lättsamt sätt).
Vi passar på att skicka ut frågan här vem som kan tänka sig ta sig an den rollen. Svara gärna även på detta i denna kallelse:
Arrangemangsansvarig: 1 person
Mvh
Kristina Nilsson, lagledare
och
Malika Jessen, assisterande tränare
Bemanning U17, vecka 15-16 2025: 16/4 kl 18.30-22.00
Vi har endast en match att bemanna, det är Dam som spelar onsdag 16/4.
Då vårt ansvar är under påsklovet är det svårt att veta vilka som är hemma, så vi ber er hjälpa till att ta ansvar så vi bemannar denna match.
Svara på kallelsen vilka som kan, ange i kallelsen vilken roll ni tar på er.
Följande personer behövs:
Kiosk: 2 personer
Matchvärd: 1 person
Entrevärd: 1 person
Tagg till klubbhuset och pärm med instruktioner Hämtas på kansliet av Kioskansvarig innan passet och återlämnas till kansliet före påskhelgen, senast torsdag 17/4.
Laget saknar Arrangemangsansvarig och vi behöver tillsätta den rollen innan säsongsstart. Det innebär att gå på några möten/säsong samt planera dessa kioskveckor för laget (så för i år är det mesta redan hanterat, och man börjar i rollen på ett väldigt lättsamt sätt).
Vi passar på att skicka ut frågan här vem som kan tänka sig ta sig an den rollen. Svara gärna även på detta i denna kallelse:
Arrangemangsansvarig: 1 person
Mvh
Kristina Nilsson, lagledare
och
Malika Jessen, assisterande tränare