Dela nyhet
Arbetsschema loppis 2025
22 aug, 16:22 0 kommentarer
Loppisen är väldigt viktig för klubben och allas insatser behövs. Det är en del arbete men framförallt en väldigt rolig helg tillsammans.
Alla är varmt välkomna att delta i alla delar men det är väldigt viktigt att alla tar ansvar och hjälper till när man är schemalagd. Man har arbetspass fördelat över hela helgen.
Notera: För barn- och ungdomslagen behöver minst en vuxen gärna fler vara med sitt barn på avsatt tid. Har man inte möjlighet att ställa upp på den tid som är tilldelad ansvarar man själv för att byta till en tid som fungerar.
|
Tid |
Aktivitet |
Arbetslag |
Ansvarig på plats |
|
Onsdag 27/8 Kl: 17:00 – 20.00 |
Markera var tält och områdena ska vara. |
|
Styrelsen |
|
Torsdag 28/8 Kl: 17:00 – 20.00 |
Sätta upp tält. Ta ut bord från förråd. Sätta upp skyddsstaket. |
Herrarna. Föräldrar till ungdomslag (P2012/P2013 , 2015, 2016) |
Styrelse |
|
Fredag 29/8 Kl: 17:00 |
Sätta upp tält återstående tält. och alla bord skall sättas på plats. Ev. packa lastbil, första lass. |
Herrar, 2017/18, Fotbollsskola och alla frivilliga. (föräldrar, ledare, ungdomar, hjälp behövs) |
Styrelse
|
|
Lördag 30/8 Kl: 9-15 |
Hämta loppor. Packa upp loppor och placera dem på rätt plats. |
Herr-laget, Föräldrar till 2012/13 samt spelare. Chaufförer till bilarna Alla personer med ansvarsområden (t.ex kläder, leksaker, keramik osv.) |
Styrelsen |
|
Lördag 30/8 Kl: 10-15 |
Packa upp loppor och placera dem på rätt plats. |
Föräldrar till barn i 2015, 2017/18 och fotbollsskola. |
Styrelsen |
|
Lördag 30/8 Kl: 13-18 |
Packa upp loppor och placera dem på rätt plats. |
Föräldrar till barn, 2016, 2012/13 |
Styrelsen |
|
Söndag 31/8 Kl: 9.00 - tills vi är klara och det är städat. |
Alla förekommande |
Alla! Herr, Dam, Ungdomslagen och övriga frivilliga Tack// |
Styrelsen |